La Revista de Reus

Nous aires a la informació local

Segueix-nos

facebook twitter youtube google+

ECONOMIA | Expro/reus 2014

L'Expro/Reus tanca portes amb un públic fidel durant el cap de setmana

Alícia Alegret: "La Fira ha d'evolucionar cap a nous formats"

12/10/2014 | Per NW Revista de Reus

Expro/Reus ha tingut un espai dedicat als cupkcakes molt visitat pel públic.

Expro/Reus ha tingut un espai dedicat als cupkcakes molt visitat pel públic.

L'Expro/Reus tanca aquest diumenge la seva 44na edició amb una afluència de públic cimilar a la d'anys anteriors, afectada pel fet que el dia del Pilar ha coincidit en diumenge. La presència més notòria del sector de l'automòbil, més optimista que en edicions anteriors i amb moltes operacions o signades o emparaulades, ha estat un dels atractius del certamen per al públic. Una forta presència del sector de la llar i la tecnologia (informàtica i ofimàtica) ha estat el més visible del recinte interior de l'edifici Tecnoparc.

La Fira ha insistit en programar diverses accions paral·leles amb l'objectiu d'atreure públic. Durant el cap de setmana, al foyer del primer pis de l'edifici, s'ha tornat a organitzar el saló de rebosteria creativa, el Cupcake Reus, que ha tingut molts visitants. El presient del Comitè Executiu de Fira de Reus, Isaac Sanromà, ha assegurat que en el futur "es preveu que el sló de pastisseria creativa mantingui la línia iniciada en els darrers anys", cosa que vol dir que hi haurà continuïtat, perquè "és un sector en el que hi ha mercat i cal donar-li continuïtat, promoció i visibilitat", ha dit Sanromà.

En la mateixa línia de remarcar la necessitat de potenciar les activitats paral·leles a l'exposició tradicional s'ha manifestat la tinent d'alcalde de promoció economica i màxim responsable municipal de la Fira, Alícia Alegret. Segons ella, "dotar la firaamb aquest afegit de certamen experiencial que permeti participar activament i provar nous productes és un dels reptes a seguir potenciant en les properes edicions". Segons Alegret, "els tallers i les degustacions programades són un valor afegit d'Expro/Reus i són l'element que la diferencia". Alícia Alegret creu que "la fira ha d'evolucionar cap a nous formats i potenciar encara més el component experiencial dels visitants".

La Fira l'havia inaugurada el passat dimecresel director general del grup Bon Preu, Joan Font.La seva empresa acaba d'estrenar a reus un nou establiment d'alimentació, Iquodrive instal·lat, junt amb una benzinera, al Tecnoparc, tocant a la carretera de Tarragona. Font va anunciar que el seu grup vol invertir 20 milions d'euros per constuir un hipermermercat de la marca Esclat a la ciutat, que crearia un centenar de llocs de treball. El grup ja està en converses amb l'Ajuntament per buscar un emplaçament.