La Revista de Reus

Nous aires a la informació local

Segueix-nos

facebook twitter youtube google+

ECONOMIA | ELS HOTELS ES PROMOCIONEN

Els hotels de Reus s'uneixen per primer cop per oferir un paquet especial de cap de setmana

La iniciativa es farà coincidint amb la fira del vi els dies 8 i 9 de juny

21/05/2013 | Per NW Revista de Reus

La presentació de la iniciativa s'ha fet avui.

La presentació de la iniciativa s'ha fet avui.

Els hotels de Reus oferiran un paquet especial pel cap de setmana del 8 i 9 de juny, que combina l’allotjament, la visita als atractius culturals més destacats de la ciutat i la degustació de vins a la fira «Reus viu el vi» que organitza la Cambra de Comerç aquell cap de setmana. Fins al moment s’han sumat a la iniciativa NH Ciutat de Reus, Brea’s, Gaudí i Ollé.

El paquet es podrà adquirir a partir de 35 euros per persona i inclou una nit d’allotjament a l’hotel escollit, l’entrada per visitar el Gaudí Centre, el pavelló dels distingits de l’Institut Pere Mata i l’exposició «Fortuny. El mite», i el pack de 5 tastos de vi per a la fira «Reus viu el vi». Els interessats podran realitzar la reserva dels paquets contactant directament amb l’hotel, i una vegada aquí, rebran les entrades per a les visites i per a la fira del vi.

Aquesta és la primera vegada que es porta a terme una iniciativa turística que compta amb la participació activa dels establiments hotelers de la ciutat, que s’uneixen per oferir una oferta conjunta de cap de setmana a la ciutat. L’oferta conjunta és una idea que s’ha treballat en el marc de l’agència Reus Promoció.

La promoció del paquet turístic es realitzarà a través de la pàgina web de Reus Promoció i dels establiments hotelers participants, així com a les xarxes socials. La iniciativa té vocació de continuïtat i està previst que es realitzi també en altres èpoques de l’any, aprofitant la realització d’altres esdeveniments d’interès a la ciutat.

La regidora de Promció Econòmica, Alícia Alegret, ha mostrat la «satisfacció de l’Ajuntament perquè aquesta iniciativa encaixa amb la filosofia de l’Agència Reus Promoció, és a dir, fomentar el treball conjunt amb tots els agents de la ciutat per una promoció estratègica, comuna i coordinada de la marca Reus.