La Revista de Reus

Nous aires a la informació local

Segueix-nos

facebook twitter youtube google+

SOCIETAT | CAMPANYA COMERCIAL

El comerç de Reus dóna la benvinguda a la primavera amb dos dies d'activitats

Més de 120 botigues participaran a la iniciativa aquest divendres i dissabte

08/04/2013 | Per NW Revista de Reus

La campanya té com a objectiu donar a conèixer els productes i les col·leccions de la nova temporada.

La campanya té com a objectiu donar a conèixer els productes i les col·leccions de la nova temporada.

Més de 120 botigues de Reus participaran divendres i dissabte vinent a la campanya “Reus Spring Show” que vol ser una gran festa del sector comercial. Els establiments oferiran al públic activitats i avantatges especials durant els dos dies amb l’objectiu de presentar els nous productes i les col•leccions d’aquesta temporada de primavera. Divendres les botigues podran estar obertes fins a dos quarts d’11 de la nit. La campanya, que es realitza per primera vegada, és una iniciativa del Tomb de Reus que té la col•laboració de l’Agència de Promoció de ciutat.

Cada un dels establiments comercials participants desenvoluparà accions de manera individual: promocions especials, tasts gratuïts, desfilades de models, dj’s, xecs regal, etc... I, a banda, s’organitzaran activitats d’animació al carrer, amb cercaviles músicals i actuacions en directe, així com un photocall que s’instal•larà a la plaça del Mercadal en el que es podran fer fotos.
El «Reus Spring Show» és una campanya novedosa que respon a la nova filosofia de treball de l’Agència de Promoció de Ciutat: acordar amb totes les entitats comercials de Reus un calendari anual d’activitats de promoció comercial. Fins ara s’havien realitzat accions per la temporada d’estiu, així com per rebaixes, i per la campanya de Nadal, i a la tardor de l’any passat, seguint aquesta nova línia línia de treball, la Unió de Botiguers va organitzar per primera vegada la Reus Fashion Festival.