La Revista de Reus

Nous aires a la informació local

Segueix-nos

facebook twitter youtube google+

ECONOMIA | NOVA FIRA

La Fira acull una mostra nova dedicada a la venda on line

Ha permès conèixer negocis d'èxit que funcionen a internet

30/01/2013 | Per Cori Sebastià

La nova fira ha atret l'interès de desenes de professionals.

La nova fira ha atret l'interès de desenes de professionals.

“No és fàcil perquè has de ser molt constant”. Aquesta afirmació surt de la boca de Chris Mur que ara fa un any va posar en marxa Sugar mur,  una botiga on-line dedicada a la venda de productes i estris relacionats amb l’elaboració de pastissos, galetes i tota mena de reposteria. Ella ha estat una de les persones que han explicat la seva experiència com a promotora d’una botiga on-line a la fira Fibo que s’ha celebrat aquest dimecres a Reus. Mur  que té botiga al Vendrell on també hi fa tallers, va posar en marxa el negoci a internet després de l’èxit que va aconseguir amb el seu blog dedicat a la realització de pastissos. Mur va iniciar el seu negoci on line amb una inversió inicial de 2.700 euros. Ara, un any després, es mostra satisfeta de la bona marxa del negoci que té cada dia una mitjana d’entre 35 i 40 comandes. Ara bé, Mur deixa clar que no és fàcil i assegura que és bàsic, perquè tot funcioni bé, tenir ben atès el client i estar ben present a les noves xarxes socials. Ella ho fa, per exemple, a través de Facebook on té uns 16.500 seguidors.

El projecte exitós de Mur és un dels que s’han pogut conèixer avui a la Fira de Reus on hi ha tingut lloc la fira Fibo, una nova mostra que ha nascut amb la voluntat de donar eines a aquelles empreses que volen fer servir internet per donar a conèixer el seu negoci o bé, directament, com a plataforma de venda dels seus productes.

Durant tot el dia hi ha hagut molt de moviment a la fira on unes 500 professionals ja s’hi havien inscrit abans que Fibo obrís les portes. Al llarg de la jornada s’han realitzat conferències que s’han centrat, per exemple, en temes de posicionament web, logística i sobre els aspectes a tenir en compte a l’hora de crear una página web. També s’han presentat casos d’èxit d’empreses que han decidit utilizar la xarxa com a canal de venda i promoció dels seus negocis.