La Revista de Reus

Nous aires a la informació local

Segueix-nos

facebook twitter youtube google+

SOCIETAT | Televisió

Pellicer proposa a la cantant reusenca de "La Voz" Maika fer un concert per la festa major de Sant Pere

L'alcalde li ha ofert avui una recepció a l'Ajuntament

04/01/2013 | Per NW Revista de Reus

La cantant ha rebut un obsequi de l'Ajuntament.

La cantant ha rebut un obsequi de l'Ajuntament.

La cantant reusenca Maika Barbero, que va ser finalista al concurs televisiu de “La Voz”, podria fer un concert a la pròxima festa major de Sant Pere de Reus després que l’alcalde Pellicer li hagi ofert avui aquesta possibilitat. La cantant ha estat aquest matí a l’Ajuntament on l’alcalde li ha ofert una recepció per felicitar-la personalment pel seu èxit i per agrair-li la projecció que ha donat de la ciutat amb la seva participació al concurs televisiu.

Coincidint amb el final del concurs el 20 de desembre passat, l’alcalde va convidar a la cantant a la recepció que ha tingut lloc avui al palau municipal. Maika Barbero va acabar en tercera posició en el concurs televisiu, un resultat que va sorprendre a molts perquè des d’un primer moment era una de les clares candidates a endur-se el primer premi.

La recepció d’avui també ha comptat amb la presencia dels regidors d'Esports, Sebastià Domènech; i de Cultura i Joventut, Joaquim Sorio; així com una representació del grup de suport de la cantant reusenca.