L'Ajuntament aporta una cinquantena d'activitats educatives per al curs que ve
Les activitats pretenen complementar els currículums acadèmics dels centres docents
20/08/2012 | Per NW Revista de Reus

Peces de Lego, que s'utilizen en un dels tallers previstos.
L'Àrea d'Ensenyament i de Política Lingüística de l'Ajuntament de Reus ofereix més de cinquanta activitats i recursos educatius per al curs que ve, destinats a complementar els currículums acadèmics als diferents centres docents de la ciutat. Les activitats tenen un caire molt divers, i neixen tant de la iniciativa dels diversos departametns municipals, com de les entitats de la ciutat.
Auqestes activitats es consideren com a recursos educatius que complementen l'activitat normal de les escoles, i inclouen tallers, visites guiades o altres tipus d'activitats. La Regidora d'Ensenyament, Dolors Sardà, explica que «aquesta oferta és especialment útil per a la comunitat docent de la ciutat i el seu àmbit d’influència, ja que des d’una sola oferta el professorat pot conèixer el conjunt d’activitats educatives amb les quals pot complementar la programació acadèmica durant el curs»
Les activitats tenen diferents centres d'atenció, des del foment de la convivència i la participació, fins a la promoció de la salut i la prevenció de riscos, passant per la divulgació cultural i dels recursos naturals, entre d'altres. Un dels tallers vol fomentar el gust per l'enginyeria i consisteix a aprendre a construir robots a partir de peces del popular joc de construcció Lego.
Podeu veure el llistat d'activitats clicant en aquest enllaç.