La Revista de Reus

Nous aires a la informació local

Segueix-nos

facebook twitter youtube google+

BOTIGUES I EMPRESES | Iniciativa comercial

La Creu Blanca presenta la fórmula d'ulleres fetes a mida i personalitzades segons els gustos del client

24/07/2012 | Per NW Revista de Reus

Josep Ramon Nebot en el moment de fer la presentació d'aquest nou servei en el món de les òptiques.

Josep Ramon Nebot en el moment de fer la presentació d'aquest nou servei en el món de les òptiques.

Josep Ramon Nebot, propietari de la firma La Creu Blanca Òptiques ha explicat que "per primer cop es pot fer unes ulleres a mida i pesonalitzades segons els gustos i les carcaterístiques físiques de cada client. Es tracta d'una experiència diferent en el nostre sector a partir de la qual els usuaris podran escolliir les ulleres que més els agradin, modificar-ne el material de fabricació, el disseny de la montura, la forma de la vareta i els seus colors". Segons el responsable d'aquesta iniciativa pionera a l'Estat Espanyol, "cada ullera projecta la personalitat i la imatge de cada client i, a part, de les modficacions estètiques, podem actuar en les diferents parts d'una montura com ara en la seva mida total o parcial, en la posició del pont, en la longitud de la vareta, la corbatura de la muntura i en el color de cada part". 

Es tracta d'una solució del tot innovadora que ha tingut una bona acollida a ciutats com ara Nova York, Londres, Berlin o Ginebra i que "revolucionarà el món de les òptiques i el concepte d'ulleres personalitzades i fetes a mida", ha explicat Nebot. Aquest nou producte tindrà un preu que oscil.larà entre els 150 i els 450 euros, segons quina sigui la complexitat de la seva fabricació i els materials utilitzats. Un cop el client faci una primera tria del disseny, formes i materials s'inicia un procés de fabricació que acabarà al cap de 24 dies amb les ulleres totalment acabades. En aquest cas, Josep Ramon Nebot ha afirmat que "la nostra intenció és iniciar aquesta iniciativa amb una primera experiència al nostre establiment del carrer Sant Joan de Reus, i poc a poc anar-lo expandint cap a la resta de botiigues ubicaces en altres municipis".

Segons un estudi presentat avui per aquesta firma reusenca, més del 40% dels usuaris d'ulleres compraria un model únic, dissenyat al seu gust i adaptat a les mides de la seva cara. L'optomorfisme, la ciència que estudia el rostre buscant el disseny i els colors que més afavoreixen a cada persona, s'aplica al cent per cent en aquest projecte impulsat per La Creu Blanca. Durant la presentació d'aquesta proposta Nebot ha insistir en el nou concepte que suposa la idea de l'A Mida, "ja que es tracta d'un tipus d'ulleres que ningú més podrà portar i que a més s'adapten a la perfecció a l'ull de l'usuari evitant d'aquesta manera qualsevol tipus de disfunció que podria ser perjudicial a la llarga per a la vista del client".