La Revista de Reus

Nous aires a la informació local

Segueix-nos

facebook twitter youtube google+

ECONOMIA | Prmoció de ciutat

Més de 150 comerços no tancaran els dimecres al migdia durant els mesos de juliol i agost

Els restaurants participants obsequiaran a tots els clients que es quedin a dinar als seus establiments amb un típic vermut de Reus i un aperitiu.

20/06/2012 | Per NW Revista de Reus

Una imatge de l'acte de presentació d'aquesta iniciativa comercial.

Una imatge de l'acte de presentació d'aquesta iniciativa comercial.

El Patronat Municipal de Turisme i Comerç de Reus, i les entitats comercials de la ciutat, posa en marxa aquest estiu la nova campanya «Reus Shopping Day» per reforçar Reus com a capital comercial de la Costa Daurada durant la temporada d’estiu. La campanya compta amb el suport de la Cambra de Comerç, la Unió de Botiguers, El Tomb de Reus, el Centre Comercial El Pallol, l’Eix comercial Prim-Sunyer, i els mercats Central i del Carrilet. El nombre d’establiments comercials que s’han adherit a aquesta iniciativa promocional és de 151.

Cal destacar que «Reus Shopping Day» està dirigit principalment als turistes que passen les seves vacances a la Costa Daurada (molt especialment el turista rus), però també als ciutadans i residents a l’àrea d’influència. La campanya es desenvoluparà del 4 de juliol al 12 de setembre.

Segons ha explicat la regidora responsable del Patronat de Turisme de Reus, Alicia Alegret, "Aquesta nova iniciativa vol millorar l’atractiu de l’experiència de comprar a Reus i al mateix temps, l’adaptació del comerç de la ciutat als hàbits de la majoria dels turistes que passen les vacances a la costa. Per aquest motiu, la campanya proposa els dimecres d’estiu com a dia especial de compres a la ciutat, en què els establiments participants romandran oberts al migdia i oferiran una atenció especial als seus compradors (descomptes, regals, promocions especials, degustacions de productes, etc...) perquè l’experiència de compra sigui molt satisfactòria".

 El Patronat Municipal de Turisme i Comerç s’encarrega de la coordinació general i divulgació de la campanya, mentre que les entitats comercials promouen la implicació del seus establiments comercials associats perquè hi participin. Es tracta d’un exemple d’iniciativa conjunta i compartida entre la part pública (l’Ajuntament) i la part privada (les entitats comercials i els establiments comercials), seguint la nova filosofia de promoció de la futura Agència de Promoció de Ciutat.  Per complementar aquesta acció i donar més contingut als dimecres de «Reus Shopping Day» , també es compta amb la participació de 23 restaurants de la ciutat i dels mercats Central i del Carrilet, què també realitzaran accions especials els dies que dura la campanya.

D’altra banda, els restaurants participants obsequiaran a tots els clients que es quedin a dinar als seus establiments amb un típic vermut de Reus i un aperitiu. Per la seva part, les parades del Mercat Central i del Carrilet participants a la campanya, que obriran en el seu horari habitual de dimecres (fins al es 14:00 h), obsequiaran als seus clients amb degustacions dels seus productes.