La Revista de Reus

Nous aires a la informació local

Segueix-nos

facebook twitter youtube google+

ECONOMIA | Rebuig empresarial

Fira de Reus confia que els concessionaris de cotxes recapacitin i estiguin presents a l'Expro/Reus 2012

Els concessionaris critiquen la manca d'informació en la decisió de reduir els dies de fira i que tots els stands estiguin ubicats a l'exterior

07/06/2012 | Per NW Revista de Reus

Una imatge de l'Expro/Reus de l'any passat.

Una imatge de l'Expro/Reus de l'any passat.

Segons ha explicat la patronal del sector de l'automoció a les comarques tarragonines, "després de les reunions mantingudes amb la direcció de Fira de Reus al llarg del darrers tres mesos, i una vegada valorat el seu contingut, els concessionaris comuniquen que no poden participar a l’edició de 2012 d’Expro-Reus per no poder assumir les obligacions establertes unilateralment per l’organitzador". Un comunicat breu però taxatiu en el que els concessionaris semblen molt decidits a no participar en aquest certamen firal que, enguany, serà el segon any que es desenvoluparà a les noves instal.lacions del Tecnoparc. Fonts d'Astave, han dit que "després de negociar amb Fira de eus durant força temps, se'ns comunica de manera unilateral que escursen els dies de la fira i que tots els cotxes han d'estar ubicats a l'exterior de l'edifici firal". Segons aquesta entitat, "encara hi ha alguna possibilitat de reconduir la situació, però ara per ara, les posicions estan molt distanciades". Astave critica també el preu que Fira Reus els ha proposat, de 15 euros per metre quadrat d'estand". Una xifra que segons les citades fonts municipals, "s'ha rebaixat en una nova oferta que se'ls farà".

Recordem que el Comitè Executiu de firaReus, reunit el 29 de maig passat, va aprovar els nous objectius i el calendari firal 2012-2013 de la institució. Com a principal acord, explicava un comunicat: ''s’ha aprovat el projecte de reorientació d’ExproReus que potenciarà la captació de nous públics incrementant l’oferta d’activitats adreçades a famílies i joves amb l’objectiu d’oferir un certamen més modern i adaptat als temps actuals. Amb aquest objectiu, s’està treballant una distribució per sectors que faciliti i faci més atractiva la visita. ''Llar, tecnologia, salut i bellesa, oci i serveis, seran les grans àrees sobre les quals girarà la nova oferta comercial d’aquesta edició. Tot orientat per oferir al visitant una bona experiència que es veurà potenciada a través de les activitats d’oci a l’aire lliure'', deia el citat comunicat citat.