Els botiguers de Reus preparen actes d'"autoafirmació" el dia que obre 'La Fira'
Els botiguers faran accions de benvinguda a tots els visitants del nou centre comercial.
05/11/2015 | Per NW Revista de Reus

Els esforços dels botiguers de Reus s'endevina que hauran d'anar més enllà que les tradicionals campanyes de Nadal.
"6N. Junta pel comerç RTV, el de tota la vida". Aquest és el lema que han triat els botiguers associats a "El Tomb de Reus" per a tot un seguit d'accions que han preparat coicndint amb el cap de setmana d'obertura del nou centre comercial "La Fira", que inicia la sev activitat aquest divendres.
Totes les activitats tenen un to d'autoafirmació. Per exemple, aquest divendres al migdia, els botiguers estan convocats a fer-se una gran fotografia a la Plaça del Mercadal "perquè quedi clar que el comerç tradicional de Reus és una gran família i que està més unida que mai", diu El Tomb de Reus en una nota oficial. I com que es tracta d'apel·lar al comerç de tota la vida, la fotografia la farà l'establiment Niepce.
els botiguers s'han proposat treure el màxim profit de la gran afluència de visitants que calculen hi haurà aquest cap de setmana a la ciutat, atrets per l'estrena del nou centre comercial. Preparen una acció comercial no concretada i que estarà vigent divendres i dissabte.
Finalment, a partir de dilluns i fins el 21 de novembre, s'ha preparat un concurs de fotografies sobta el nom "El Tomb experience", pensat per nodrir les xarxes socials d'imatges del comerç tradicional de la ciutat.
Entre les accions que s'han fet hi ha un vídeo que apel·la a l'èpica i que compara la lluita del comerç tradicionaol amb la dels espartans de la pel·lícula "300". El vídeo el podeu veure clicant en aquest enllaç.